És la teva primera visita?

Àrees d'actuació

Articulació temporo-mandibular (ATM) o bruxisme

Els trastorns de l’articulació temporo-mandibular o ATM són afeccions que poden causar dolor de mandíbula i de les estructures associades, com el coll, la cara o l’oïda. Els problemes d’ATM afecten generalment la capacitat d'empassar aliments, la masticació,  la parla, expressions facials o la respiració.

Clinica dental gisbert
Bruxisme atm

A la causa del dolor de mandíbula hi pot intervenir una mala oclusió (tancar malament), traumatismes, contractures musculars, bruxisme, estrès o tensió.  Es fa una anàlisi detallada per arribar a un correcte diagnòstic i recomanar el tractament més efectiu en cada cas.

El bruxisme

Les persones que pateixen de bruxisme estrenyen fortament les dents de baix amb les de dalt i/o les cruixen cap avant i enrere, moltes vegades de manera inconscient. Aquest trastorn pot desembocar el desgast i fractura de les dents, hipersensibilitat, inflamació, dolor de cap i oïda, maloclusions, insomni o ansietat.

A vegades, el bruxisme no presenta símptomes i la persona no se n’adona del problema. És per això que les revisions dentals rutinàries esdevenen importants.

L'enfocament terapèutic varia segons els casos i pot incloure: consells ergonòmics (postura i moviments), canvi de determinats hàbits, tractament fisioteràpic (decontarcturant, antiàlgic i reeducador), mesures per a contrarestar l'estrès i fèrules de descàrrega.

En què et podem ajudar?

CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments d'spam automatitzat.

Troba'ns

Telèfon:

Direcció:

Pl. de la Llibertat,
4 principal, 2a
43201 Reus

Horari: (de dilluns a divendres)

Matins
de 9:00 a 14:00h.
*Dimecres fins a les 15:00h.

Tardes
de 16:00 a 19:00h.
*Dimarts i dijous fins a les 20:00h.