Cirurgia oral

Diagnòstic i tractament quirúrgic de la cavitat oral.

La cirurgia oral és l’especialitat mèdica dedicada al diagnòstic i tractament quirúrgic de la cavitat oral. Els tractaments més comuns són l’extracció dels queixals del seny, les ressecions quístiques, la fenestració de dents incloses, la resecció del tel labial o lingual i tots aquells procediments de regeneració de teixits (ossis i gingivals) per tal de poder-hi col·locar implants dentals.

Col·laborem activament amb l’Institut Maxil·lofacial de Barcelona (lligat a l’Institut Dexeus) des de l’any 1997.

Cirurgia oral mínimament invasiva

La cirurgia mínimament invasiva té grans avantatges:

• Una recuperació post-operatòria més ràpida i amb menys molèsties
  • La reducció d’incisions quirúrgiques i disminució d’inflamacions posteriors
  • Minimitza les complicacions i presenta una cicatrització més ràpida.
  • Finalment, comporta un menor temps de cirurgia.

Extracció dels queixals del seny

Una de les operacions més comuns en Cirurgia oral és l’extracció dels molars del seny. Segons dades de la Societat Espanyola de Cirurgia Oral i Maxil·lofacial, el 70% de la societat té com a mínim un molar que no surt correctament. No obstant, només recomanem la seva extracció quan complica o pot complicar la salut bucodental del pacient.

La utilització de Scanner intraoral pel diagnòstic i de cirurgia oral mínimament invasiva possibilitarà un tractament més senzill, ràpid i amb menys molèsties post-operatòries.